Příběh 136 - S Mirellou na jedné lodi

Po té krásně intimní události, kdy se naši kluci zcela neplánovaně odebrali k potrestání k nesprávné matce jsem si už myslela, že mne nemůže nic překvapit. Kluci i jejich manželky se dokázali od té doby chovat dokonce v mezích normy a oba naši chlapi si evidentně vystačili sami. I když jsem se zpočátku trochu obávala, že se tu Edmondo nebo Mirella budou nudit, nakonec jsme byli všichni rádi, když jsme se potkali alespoň u společné večeře. Josef vzal Edmonda na farmu a v italském důstojníkovi se probudil vojenský duch organizace a disciplíny, během jednoho dne s Josefem zdokonalili chod farmy a Josef díky tomu uzavřel památný obchod s pivovarem, od něhož bude farma odebírat pivo na další přírodní výrobky a bude na oplátku dodávat prvotřídní chmel, který napřesrok vyroste na ladem ležících lukách.
My s Mirellou jsme to pojaly komfortněji. Udělaly jsme si dámskou jízdu do města, navštívily kadeřnici, kosmetičku, nehtové studio, objevily zapadlou kavárnu jako z minulého století, kde podával sachr, koláč s borůvkami a šlehačkou a kávu hbitý pikolík a Mirella projevila touhu poznat naše lesy a háje.
"Prý se tu u vás chodí do lesa na procházky za účelem sběru hub, je to pravda?" otázala se a já se smíchem přikývla. A hned následující den jsme se vyzbrojily dvěma košíky, svačinou, krémem na opalování a vyrazily mým autíčkem do lůna přírody.
Nechaly jsem auto poblíž lesní cesty, kde náhodou nebyl zákaz vjezdu a vnořily se do lesa. Učila jsem Mirellu rozeznat hřib od muchomůrky a ona litovala, že si ty hezké barevné houbičky s roztomilými puntíky nemůže sesbírat, protože oč byly krásnější, o to byly jedovatější. Když jsem asi po třech hodinách courání po lese seznala, že mi nějak dochází dech a chtělo by to přestávku, objevila se před námi mýtina jako z pohádky. Hebký mech nás lákal do své náruče a neuplynula ani minuta, a už jsme si obě hověly na té zelené podušce. Vybalily svačinky a pití a pustily se do prvotřídního pikniku. Mirella byla jako u vytržení. Lesní ticho rušilo jen jakési vzdálené práskání, které jsme přičítaly pilným dřevorubcům a kochaly se nádherou lesního chrámu. Klevetily jsme jako o závod co nám slina na jazyk přinesla a krása zeleného království nás sbližovala, takže jsme posléze stočily řeč i na intimnější záležitosti a sdělovaly si zážitky z mládí i nedávných dní po boku našich mužů.... no a z minulosti vyplynulo na povrch i nejedno milostné dobrodružství a my se obě chichotaly jako rozverné školačky, spokojeně rozvalené na hebkém pažitu, s vysoko vykasanými a rozepnutými blůzkami.

Naše idylka byla ale náhle a rázně přerušena. To když se rozhrnulo mlází stylem medvěda grizzlyho a na paseku se nevyvalil huňáč v kožichu, ale statný hajný s kníry, za něž by se nemusel stydět ani Frank Zappa a jadrným rykem se na nás vrhl:
"Zatracený ženský pitomý.... co tu děláte? Vy nevíte, že v sousedním polesí je hon?? U všech jezevců! Co kdyby si vám někdo spletl s kňourem??"
Obě jsme s leknutím a výkřikem vyskočily z mechu a rychle si stahovaly vysoukané blůzy a zapínaly knoflíčky. S pohledem laně jsme pak na myslivci spočinuly pohledem a já si uvědomila, že mám před sebou Fandu Pařízka, který se tak nezvykle seznámil s mým klučičím triem ve složení Jarda, Milan a Pavel, z nichž prvně jmenovaný mu nasadil parohy, za které by se nemusel stydět ani statný dvanácterák. Od té doby se kluci třetímu polesí a Pařízkově hájovně vyhýbali takovým obloukem, jako by její obyvatelé trpěli leprou a dýmějovým morem. Tenkrát jsem se s Fandou setkala jako matka Mstitelka, zatímco teď se naše úlohy poněkud pozměnily.
Fanouš se tvářil jako bouřkový mrak bez ohledu na to, že jsem na něho udělala sladké oči jako kdysi dávno na střední. Mirella nerozuměla všem jeho litaniím, ale že jsme udělaly něco špatně pochopila ihned a statečně mi pomáhala rozzlobeného myslivce uchlácholit.
Fanda mne poznal a kdoví, co mu osvítilo mozkové závity, protože nakonec vydal prohlášení:
"Tak se podívejte, vy dvě vykutálené křepeličky, teď si pěkně seberete ty svoje košíčky a půjdeme spolu na policii! Vstup do lesa v době honitby vás přijde draho. A nebo......." záměrně nedokončil větu. Jakoby věděl, že se na jeho vějičku chytneme jako dvě kvíčaly na lep.
"A nebo co?" zeptala jsem se dychtivě.
"A nebo byste si mohly svůj malér odpykat u mně v hájovně....." ušklíbl se kulišácky.
"V jakém smyslu?" chtěla jsem mít jasno.
"Hele nebudeme si hrát na schovávanou, oba dobře víme, jak se u tebe i u mne podobné průšvihy trestají" odvětil Fanda přísně.
Zamyslela jsem se a uvažovala - Fanouš bude nejspíš trvat na tom, že mně i Mirelle nařeže, nu což, na to se neumírá a pořád lepší seřezaný zadek než vyšetřování na policajtech, kde mne znají lépe než vlastní manželky a to, že jsem v roli delikventa bude pro celou policejní stanici vítané obveselení a následně i pro celou vesnici, protože takováhle aféra se rozkecá dřív, než dojedeme domů.
Pocítila jsem maličké vzrušení a podívala se na Mirellu. Ta nejspíš uvažovala podobně, protože jakmile se naše pohledy setkaly, kývla a přivřela jedno oko. Že by měla chuť na malé nevinné dobrodružství v zákoutí mechem obrostlé hájovny? Kruci, to je dilema. Ale vůbec mi nebylo proti srsti nastavit Fandovi zadek a posléze si vybrat daň v podobě malého postelového dobrodružství. Poslední myšlenka byla na Josefa. Můžu mu to udělat? Ale tohle není nevěra, to je záchranné lano před pomluvami ve vesnici, které snáší o mnoho hůř než já.
Mirella to viděla podobně, na čemž jsme se šeptem shodly, prohlížejíc si přitom Fandovu statnou postavu. A obě jsme vykročily vstříc jeho pádné pravačce.

V hájovně bylo vcelku útulno. Fanda nám sdělil, že již nějakou dobu obývá hájovnu pouze se svým psem, dcery a manželka odešly za štěstím do města.

"Takže nemusíte mít strach, že by nás tu někdo nečekaně překvapil a Brok toho moc nenamluví. Když budete hodné holčičky, budu mlčet i já. Tak se předveďte, křepelky a sundejte si ty kalhoty, aby se vám nepomačkaly. A pěkně si to spolu kleknete na postel a vyšpulíte ty svoje macaté prdelky, koukám že se vám nedočkavostí pěkně třesou. Už jste někdy okusily rákosku? Moje bejvalá ano, a doteď si pamatuju, jak mně u toho krásně proklínala. Miloval jsem ty její šlince na zadku, bývala potom pěkně poslušná a dělala, co mi na očích viděla. A počítám, že vy budete ze stejnýho těsta. Tak šup, kalhotky dolů, ohnout a nastavit, ať si vás vychutnám, vy potvory nádherné."


Svlékaly jsme se s Mirellou klidně, ale oběma nám v hrudi skákalo srdce jako splašené. Inu rákoska, to není jen tak nějaká sranda, to bude zatraceně bolet! Ale počkej, Fanouši prokletý, tohle ti přijde draho. Za tenhle vejprask z tebe vytřeseme i poslední kapku mízy, to se máš na co těšit. A jestli jsem do teď měla pochybnosti o své věrnosti, teď jsem vše zahodila za hlavu a vzdorně jsem si svlékla kalhotky a podívala se Fandovi přímo do očí. Fanda měl momentálně co dělat, aby můj pohled opětoval, protože se kochal utajeným zákoutím horkého klína. A když se vedle mne postavila i Mirella, jejíž plné boky a hebká kůže sváděly k hříšným myšlenkám, Fanda už jen na prázdno polkl.  Obě jsme se na sebe podívaly a věděly jsme, že myslíme na totéž. Čert vem těch pár jelit na zadku, čert vem bolest a slzy, ale jestli nám to pak Fanda neudělá tak, aby se nám rozkoší protáčely panenky, sedřeme ho z kůže zaživa.

<script async src="https://pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js?client=ca-pub-8694018938622461"
     crossorigin="anonymous"></script>

Poklekly jsme vedle sebe v jeho posteli, vyšpulily své masité zadky a očekávaly nejhorší. Fanda si hřbetem ruky utřel mohutné kníry, které si žádostivostí poslintal a sáhl za skříň pro rákosku. Nerozpakoval se dlouho přípravou, ale přeci jen si neodpustil, aby rukou nepřejel po našich dosud neposkvrněných polokoulích a nedotkl se rýhy uprostřed. To nás obě úplně elektrizovalo.
Rákoska se mihla vzduchem a dopadla na naše prdelky. Obě jsme unisono zaječely, úder byl silnější, než jsme čekaly a já ihned ucítila, jak mi na kůži nabíhá silný šlinc. A vzápětí další a další, Fanda máchal rukou jako sekáč obilí a my s Mirellou ječely a ječely. Bolest nám vehnala slzy do očí, ale nedostavil se pláč, jen ječivé výkřiky, doprovázené sykáním a drcením šťavnatých sakrů mezi zuby. Já česky, Mirella italsky. Ale Fanda nebyl nelida. Spokojil se s tím, že jsme obě povolily sevřené prdelky a on si mohl dosyta prohlédnout šťavnaté jeskyňky, které se ukazovaly mezi našimi širokými stehny. Když seznal, že nám bolest z výprasku smáčí klín milostnou šťávou, seknul s rákoskou o zem a zanořil své prsty do seřezaných zadnic. Vzápětí je nechal sjet dolů do rozkroku každé z nás a ihned našel to tajuplné zákoutí a vchod do ráje.


I když nám bolest cukala v prdelkách a kůže hořela několika pořádnými rudými jelity, dotyk Fandových prstů v našem rozkroku nám znovu vyšpulil prdelky. Nářek vystřídalo vrnění spokojených koček. Obě jsme se překulily na záda a začaly se zbavovat přebytečného oblečení. Jak jedna, tak druhá jsme smyslně rozeply knoflíčky na blůzách a vysvobodily z naditých podprsenek objemná poprsí. Fanda zafuněl jako přežraný kňour a skočil do postele mezi nás. Poctivě ohmatal prsa moje i Mirellina, zabořil mezi ně obličej a sál z jejich vrcholků šťavnatost a měkkost.


Ani my dvě nezahálely a společnými silami se mu vrhly na poklopec kalhot, kde se rýsovala obrovská boule a bylo jasné, že vězeň, uzavřený v trenkách, musí okamžitě ven. Vylovily jsme pak zbytnělý penis, ve kterém nedočkavostí cukalo. Naše jazyky ho nedokázaly celý najednou olíznout a do pusy se vešla sotva třetina. Na pár okamžiků se setkaly i rty mé a Mirelliny a obě jsme se na sebe čtverácky podívaly a opět se začaly pilně věnovat Fandovu údu. Fanda ryčel blahem a nabádal nás, abychom nepřestávaly a už proboha nastavily ty své skvostné pičky, aby je mohl důkladně protáhnout.
Opět jsme si lehly na záda a co nám tělesné proporce dovolovaly, zdvihly nohy nahoru a nabídly mu pohled na úplně mokré kundičky a seřezané prdelky. Fanda shodil kalhoty a košili a postavil se v celé své kráse. Mohutně ochlupený hrudník, vystupující, ale dosud pevné břicho a pod ním obrovský trčící penis, připravený nás rozsápat. Nabodl si na něj nejprve Mirellu a ta zavyla překvapením, když v ní začal rejdit a plenit její vaginu. Rukama se zapřel o její mohutná prsa a přirážel jako šílený. Útroby mi rvala vášeň, jakou jsem už dlouho necítila. Dychtila jsem po tom, aby do mne vnikl a silně mne vyšukal, až budu prosit o slitování. Mirella ho popoháněla sténavým " prego, più veloce, dai, fottimi, schifoso maiale!" a já byla ráda, že jí Fanda nerozumí. Naštěstí jsem byla brzy vyslyšena a zatímco Mirella se zmítala v záchvatu mohutného orgasmu, Fanda se přesunul ke mně a zasunul. To ale není úplně to správné slovo, protože Fanda si mně prostě nabodl na ztopořený penis a já pocítila jeho velikost a plnost až v krku. Obemkla jsme mu boky nohama a vysoko nastavila pánev, aby byl průnik co nejhlubší. Přirážel se stejnou náruživostí jako před chvílí do Mirelly a funěl mi do ucha:
"Jooo, to je ono, ty krásná čubko, nastav mi tu svou frndu, já ti jí roztrhám...."
Pak si nás obě otočil a jednu po druhé si vzal znovu. Byl nenasytný, k neutahání, vrážel nám svůj penis hluboko do útrob a já i Mirella jsme se střídaly v tom, která mu nastaví a nechá se důkladně ojet.

A pak to přišlo. Fanda zaryčel jako jelen v říji a z jeho penisu se vyřinula mohutná záplava semene, která nám vytvořila na obličejích pleťovou masku a stékala nám po prsou a na břicha. Fanda držel penis v rukách jako hasičskou hadici a stříkal a stříkal. Mirella si blaženě olizovala životodárnou tekutinu z úst a roztírala si zbytek po tvářích. Pak jsme obě dvě padly na postel a zhluboka oddechovaly. Fanda mručel jako medvěd a z penisu mu odkapávalo na zem....

Leknutím jsem se probudila. Ležely jsme dosud s Mirellou na lesní mýtině a já seznala, že nás sluníčko obě dvě uspalo svými teplými paprsky. Mirella dokonce lehce pochrupovala a na tvářích se jí rozléval blažený úsměv jako někomu, komu se zdá něco velmi pěkného. Bylo mi líto, že jí musím vzbudit, ale ještě předtím jsem si raději pro jistotu sáhla na zadek. Ne, žádné šlince od rákosky tam nebyly, jen v rozkroku jsme pocítila horkost. No už abychom byly doma.......

Komentáře

Oblíbené příspěvky