Příběh 78 - hubatá Veronika

Leden se nám pomalu měnil v únor a jednoho dne zavolal Milan, že by rádi s Veronikou přijeli na víkend.
Bylo mi to milé, oba jsem už dlouho neviděla a když mi Milan navíc po telefonu sdělil, že by mi rád řekl něco důležitého, začala jsem se potajmu těšit, že by se mohl náš klan znovu rozšířit. Skutečnost, jak milý divák jistě začíná tušit, úplně jiná.
Milan přijel jako vždy v bezvadně padnoucím obleku, profesorské brýle na nose a blazeovaně
rozhodil mezi bráchy drahá cigára jako císař Nero, ukájející plebs drobnými. Za ním nacupitala Veronika a mně překvapilo, že jí tentokrát není všude plno a že se snaží tvářit, jako by tam vůbec nebyla.
Po večeři - byly americké brambory s kotletami na černém pivu, jehož valná část zmizela v klucích a jen zcela nepatrná se dostala na kotlety, nádavkem rodina spořádala perník s domácí marmeládou
velikosti fotbalového hřiště a kuřácká část mého ansámblu si šla ven zuhelnatět plíce. Milan, ještě než vyšel ven, se na mne a Veroniku podíval a řekl:
"Maminka, Veronika by ti chcela niečo porozprávať..."
"A je to tady" blesklo mi hlavou a naladila jsem úsměv číslo 1, který používám vždy, když očekávám radostné zprávy.
Veronika místo toho sklopila oči a s pohledem zabodnutým do podlahy tiše pípla:
"Něco jsem provedla."
Můj úsměv pohasl a nastoupilo chmurné čelo.
"No tak to jsem tedy nečekala" řekla jsem.
A pak jsem jí vyzvala, aby se vyznala ze svých hříchů.
Veronika mi posléze vše vylíčila.
Oba byli temperamentní, to je ostatně laskavým čtenářům známo - viz jejich dávné extempore na diskotéce. A občas si vjeli do vlasů, většinou kvůli naprosté kravině a když už se štěkali, nedávali si před ústa ubrousek, jak se říká a vzduchem naštěstí létaly jen nadávky.... na talíře možná dojde časem později. Tentokrát byl předmětem jejich hádky spor o nákupu nového auta. Milan trval na praktickém přibližovadle, Veronika by se ráda vozila v něčem reprezentativním. Slova mírná a zamilovaná přecházela postupně v těžší kalibry a zatímco Milan na svou vyvolenou pokřikoval, že auto vybere on, protože ho taky bude platit a že ho potřebuje, když jede k nám, Veronika ho celkem neuctivě poslal od půl šesté do kina, řkouc, aby se z mamičky nepotento...
Čímž se Milanovi nahrnula krev do hlavy a ujistil Veroniku, že to přehnala. Uvědomila si to i ona, neboť vzápětí už žádala Milana za odpuštění. Ale ten byl tentokrát dokonce hluchý k jejím prosbám, aby si to s ní vyřídil sám. Namísto toho Veronice slíbil, že mi to řekne a " myslím, že se máš na co těšit, maličká" řekl jí zlomyslně.
Veronika věděla moc dobře, že na některé žerty nejsem stavěná, avšak nakonec souhlasila s kompromisem, že se mi přizná sama a že přijme trest. Milan upustil od svého záměru mi hned zatepla všechno vykdákat a naplánoval návštěvu v nejbližším možném termínu.
Teď tu Veronika stála přede mnou jako hromádka neštěstí a nejraději by se studem propadla do Západního Německa, jak jí to mrzelo, že byla tak neuctivá.
Povzdechla jsem si:
"Tak co s tebou, ty dračice,? No budu to muset udělat...".
Veronika moc dobře věděla, co tím míním a odevzdaně se začala soukat z úzkých džín. Vstala jsem ze židle a řekla jí, aby se zatím připravila, že hned přijdu a odešla jsem ven za klukama.
"Potřebuju si s Veronikou něco vysvětlit, tak bych byla neskonale šťastná, kdybyste mne příští půl hodinu laskavě všichni vlezli na záda a vydrželi chvíli neotravovat."
Kluci sborově kývali hlavou, že tedy pravdu otravovat nebudou, že nechtějí dopadnout jako Veronika - zřejmě jim už Milan stihl říci pravý důvod jejich návštěvy.
Vrátila jsem se zpátky do pokoje, kde Veronika celá nervózní přešlapovala jen v kalhotkách, tričku a ponožkách na koberci a když jsem si zase sedla, bez vyzvání ke mně přišla a přehnula se mi přes kolena.
Srovnala jsem si jí a s prvním nápřahem ruky jsem jí začala domlouvat:
"Víš, že tě mám moc ráda a že vaší lásce s Milanem přeju" ...plesk, plesk....Veronika vzdychla.
"A o to víc mně mrzí" plesk, plesk...."když slyším, jak zlobíš"...plesk, plesk..." že jsi hubatá a nadáváš" plesk, plesk... To už Veronika spíš díky domlouvání popotahovala a třebaže jí prdelka začala pomalu, ale jistě červenat, ještě jí to nebolelo.
Pak jsem učinila dramatickou pauzu a svlékla Veronice kalhotky dolů.
Do prostoru pokoje zasvítila její už dvoubarevná zadnička a moje ruka teprve teď začala s pořádnou výplatou. Rázné nápřahy a údery Veronice kreslily do kůže rudé stopy mých dlaní a prstů a Veronika spustila nářek.  Prdelka se jí při každém plácnutí otřásla a naskočila jí další stopa.
Teprve, když se doopravdy rozplakala a začala mne ujišťovat, že už si bude dávat pozor na pusu a že už bude opravdu hodná, jsem jí dovolila, aby si stoupla a šla jsem pro Milana.
Milan jí odpustil hned, jak jí viděl. Jeho napůl nahá přítelkyně si třela červený zadeček a utírala si druhou rukou slzy ze tváří a byla přitom tak rozkošná, že Milan neodolal, přistoupil k ní a začal jí slzy slíbávat.
Tiše jsem za nimi zavřela dveře pokoje a šla na terasu oznámit klukům, že Milan je teď opravdu potřebovat nebude...

pokračování příště...

Komentáře

  1. Velmi roztomilé :-)
    A jakožto první dobrovolník se hned hlásím na příště, že to vezmu za mamku ;-)
    Bráchovi to jistě vadit nebude, trest je trest, a může být klidně i od švagra :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Být to já tak nevím nevím, zda bych ji dala na zadek. I když možná že jo, ale Milanovi rozhodně taky, že mě otravují se svými problémy. Protože popravdě co mě je do toho, je přeci celkem normální ze člověk něco plácne, i když to tak ve skutečnosti nemyslí ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Hmm, Anicka ma pravdu, neco na tom bude.
    Mamka by to mela prehodnonit ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych je mamko taky seřezal oba, s Jardou vypomůžeme, kdybys neměla čas ツ že jo brácha?

    OdpovědětVymazat
  5. No ja rad prilozim ruku k dilu, o tom zadna ;-)
    Jen nevim jak si to rozdelime...uz vim :-D
    Ja nasekam Anicce, protoze zalovala, ty Veronice, a Milana nechame mamce :-)))))))

    OdpovědětVymazat
  6. Dost dobrá dělba práce ... jdu do toho!!!

    OdpovědětVymazat
  7. A teď ještě vymyslet čím jim zmalujeme sedinky?

    OdpovědětVymazat
  8. ruka mě stačí :-) ... takže už jen svolení mamky a je to :D

    OdpovědětVymazat
  9. Počkej, počkej, jak svolení? My přece žádné svolení nepotřebujem :-P
    Jsme chlapi ne, berem si bez ptaní na co máme chuť, a dáváme na holou zlobivým holkám bez ptaní ;-)

    OdpovědětVymazat
  10. No tak to s vyřiď s mamkou :D

    OdpovědětVymazat
  11. Nesmíš být z mamky tak vyjukanej :-) Přece jen už má svůj věk ;-) z práce chodí hodně unavená, Milan jí taky pořád zlobí, takže je bez energie, nemá ani sílu vzít do ruky rákosku ;-) :-D :-D

    OdpovědětVymazat
  12. Tak to se těším až si to přečte :D ... Já Pavel Mirek Dušín v tom mami ovšem opět nejedu ... sorry brácha :D

    OdpovědětVymazat
  13. Niceho se neboj bracha, neprasknu na tebe ze si o mamce rikal ze uz to s vareckou neumi jako kdysi ;-) :-D :-)))))))))))))))

    OdpovědětVymazat
  14. Ty si pako brácha ... blbečku :-)

    OdpovědětVymazat
  15. No teda Pavle! Za to sprosty slovo si te mamka poda :-P

    OdpovědětVymazat
  16. To neni sprostý .. to je oslovení s bratrskou láskou :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Tak schvalne, kdy jsi naposledy dostal? ;-)

    OdpovědětVymazat
  18. Maminčino oko bdí a uši slyší..máte se na co těšit, skotáci.... já vám dám, že neudržím rákosku!!!

    OdpovědětVymazat
  19. Kam nemuze cert, tam strci mamku :-D :-D

    OdpovědětVymazat
  20. Neboj Pavliku, to vokecame :-)
    A kdyz ne, tak to stejne vokecame :)))))

    OdpovědětVymazat
  21. HAHAHA .. to jsem zvědavej.... Jasně ,,, mamka ta je fakt okecávací :D

    OdpovědětVymazat
  22. No je pravda, ze to vokecavani bude asi v poloze pres koleno, a ze kvuli pleskani ruky o holy zadek asi nebude moc slyset, ale to porad neznamena ze nemuzem vokecavat ;-) :)))
    P.S. Ja se taaaak bavim :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D .. .se bavíš .. neboj to přejde :-)

      Vymazat
  23. Myslim ze na dalsi pribeh z maminciny "kuchyne" nebudem muset dlouho cekat ;-)

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj Aničko, kdyby sme mamku otravovali tak by se na nás akurát tak vybodla, ta situace je samozřejmě trochu obšírnější, ale úplně všechno maminka nebude v příběhu popisovat protože by to bylo zbytečně dlouhé a taky dost indiskrétní. A vy kluci tak k vám ani nemám co dodat, to radši ani nebudu komentovat, nechám ať se vyjádří maminčina rákoska a tátuv řemen :-).

    OdpovědětVymazat
  25. Coze, remen? Ale o tom nikdo nicehoz nic nerikal, to nebylo vubec v planu :-(

    OdpovědětVymazat
  26. Přesne tak Jardo, poctivý starý ťežký vojenský řemen ! Žádná módni hovadinka ale poctivá remeselní práce ! Se máte na co tešit :-)

    OdpovědětVymazat
  27. Ty seš fakt přející, to se hned pozná :-D
    No nic, je na čase začít vymýšlet plán ústupu...asi vezmu bika, a pojedu na pár týdnů někam do lesů ;-)

    OdpovědětVymazat
  28. Ale já .... já přece nic ... to Jarda :-)

    OdpovědětVymazat
  29. Neboj Pavle, ja se za tebe u mamky primluvim, a na tatu prdim, od nej se rezat nenecham!!!

    OdpovědětVymazat
  30. Koukám, že jste se pěkně rozpovídali, miláčkové..a mimochodem, táta ty vaše drzé poznámky četl také....

    OdpovědětVymazat
  31. To klidne muze. Ale jestli na me sahne, tak mu zlamu ruce!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. brzdi, jsou určité věci, které už nekoušu!

      Vymazat
    2. Brzdi? No tak to ani omylem. Za tim co jsem rekl si stojim!

      Vymazat
    3. se teda dost blbě zvrhlo :(

      Vymazat
  32. Ahojte všichni, číst vaše komentáře, je opravdu zábavné... Tedy, až na poslední koment od Jardy. To je snad na další podmět k povídce ;-).

    OdpovědětVymazat
  33. A teď něco za mě, za skutečného Jardu.
    Ono to nebude zase tak horký jak se to čte :-)
    Mamka už mě zná, a ví že nemám žádný vztah k autoritám, nikdo pro mě není autorita!
    Kolikrát stačí jen jedna věta, která ve mě rozechvěje tu správnou strunku, a okamžitě volám po rebelii :-)
    Holt nejsem žádnej subík, a vybírám si kdo mi může nařezat a kdo ne.
    Možná sem se nechal trochu unést, a do zdejší pokojné atmosféry nevinných povídek vnesl trochu toho osobního postoje.
    Pokud se to někomu nelíbí, nebo ho to pobouřilo, omlouvám se.

    OdpovědětVymazat
  34. Jaro, nemáš se zač omlouvat... Já to beru ;), ale zajímalo by mne, zda by ti tvůj rebelantský postoj vydržel, kdyby si tě taťka vzal do parády ve spolupráci třeba s řemenem :D... Jinak všechny povídky... Přímo žeru ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je právě o tom co jsem říkal, vybírám si od koho dostanu výprask. Po jisté zkušenosti to už nikdy nebude od chlapa, ale jen a pouze od ženy.
      Teď ale mluvím o mém reálném spankovém životě.
      Pokud bych měl provozovat revoltu řekněme v povídce, tak bych do toho taky šel, ale tam vím že bych ten boj prohrál, ale rozhodně bych nedal svůj zadek lacino ;-)

      Vymazat
    2. Jinak sem ale moc rád, že se ti mamky povídky líbí, zasloužila by si takových čtenářů mnohem a mnohem víc!

      Vymazat
  35. Těžko říct kolik má vaše mamka čtenářů, já je čr její stránky navštevuji opravdu ráda a její povídky čtu ještě déle než ses v nich objevil Jardo, ale je škoda ze tu není nějaké malé diskusní fórum, myslím že by mamku překvapilo kolik má ctenarstva.
    K vašemu předchozímu "návrhu" ze by jste se mi snad pokusili narezat jen dodám , že to se vám jen Tak nepovede hoši, já si totiž taky vybírám a prát se umím :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak v tom případě máš mé velké sympatie Aničko :-)

      Vymazat
    2. Kdybys měla chuť si vyměnit pár zkušeností a zážitků kolem spankingu, tak mi Áňo napiš na email :-)

      Vymazat
    3. Povídky Vaši mamky čtu už asi 2 roky a miluju je. Jsou skvěle napsané. :) Lucka

      Vymazat
  36. Já miluju mamky povídky převedené do praxe :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky