KNIHA

Vážení přátelé,

již delší dobu ve mně zraje rozhodnutí, že svoje příběhy vydám knižně.

Samozřejmě, konečné rozhodnutí bude záviset na tom, jestli mnou zvolené nakladatelství bude rozumné a nebude chtít "majlant".
Kdysi dávno jsem se dotazovala, které příběhy by se měly především v knize objevit a které považujete za méně zdařilé. Názory ale byly tak rozdílné, že jsem se rozhodla, že kniha bude identická s blogovou podobou, tzn. že zařadím všechny příběhy své spankingové rodiny a jako bonus pak doplním těmi ostatními.
Váhám jen s obrázkovou podobou. Není možné z hlediska autorských obrázků vyhledávat na internetu spankingovou tematiku a proto mi zbývají dvě možnosti - buď bude kniha zcela bez obrázků a nebo je doplníme ilustracemi.
Před nějakou dobou jsem se měla možnost seznámit se známým kreslířem a ilustrátorem Vratkem, který svou tvorbou hojně zásobuje Aryona. Vy, kteří jeho obrázky znáte, mi jistě dáte za pravdu, že kreslí vtipně a vkusně.

A teď je to na vás - chci, aby kniha vznikala ve spolupráci s vámi, aby její finální podoba potěšila každého, kdo bude ochoten si jí koupit.
No a snad ani nemusím dodávat, že ji každému, kdo o ni projeví zájem, vlastnoručně podepíšu.....

Vaše Makima.


Komentáře

  1. Moc se těším. Vratko je skvělý! :) Rada vám i pomohu kdyby Vas napadla jakakoliv vypomoc. (Zvlášť v te umelecke oblasti)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky