PAVEL

Dopis od Pavla

V pondělí za mnou přijel domů Pavel.Je už dávno dospělý, má svůj život a vede si v něm velmi dobře, však je také z domova vycepovaný.
Ale jak to tak v životě chodí, ani on nebyl vždycky vzorným andělíčkem, ostatně jeho opilecká extempore za volantem jsem vám již v minulosti vyprávěla.Dnes jsme měli na programu jeho častá zaspávání do práce, neposlouchání mne a podobně.
Návštěva se opravdu vyvedla, nakonec posuďte sami....
VYPRÁVÍ PAVEL:
Sedím si tak ve vlaku, ... cože ? ... no tak nesedím, spíš poposedávám ....
Zajel jsem dneska zase jednou domů, za maminkou. Moc fajn, dokud nedošlo na povídání o mých průšvizích. Prý dostanu výprask, směju se. V mém věku, výprask od mámy? ... Na to jsem přeci jen velkej ne? ... čemu se směješ mamko?
Ohnout přes koleno? Fajn, to může být sranda. Skoro jsem zapoměl jak máš mamko pádnou ruku, i přes kalhoty to stačí. Stáhnout kalhoty? Cože? To přeci nejde ... zase se směješ maminko, proč? Tak fajn, pořád je to docela ještě sranda. Přes trenky už to fakt docela bolí. Kdo říkal že rukou to nemůže bolet??? .. asi vás s naší maminkou seznámím!!! Proč mi ty trenky stahuješ, aby ses podívala, jak jsem dostal? ... no jo no, stydím se, ale to ještě dám. Vařečku??? Na co, odkdy vaříš v pokoji??? Budu hodneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!!! FAkt!!! Slibujuuuuuuu!!!! Pohlazení, pofoukání ... paráda! Studenej obklad?...jooooooooooo! Jakou rákosku? Na co rákosku??? Mamííííííííííííííííííí?!?!?! Se divíš, že nedržím? Copak to jde??? Už je mi i jedno že mám holej zadek, ani nestíhám kontrolovat kam až sjely trenky... to fakt bolíííííííííííííííííí! Já vím, že zaslouženě, ale já se fa
kt polepšííííím! Dalších 15 za to že nedržím?? Mamííí???... aha, tak ne rákoskou, už jen řemenem ... to mě fakt uklidnilo. Asi fakt budu hodnej!!! Ještě, že se mamince můžu aspoň vybrečet do klína a že pofouká, pohladí ... a domlouvá a káže.
Oběd, mámina koprovka. Skoro by mi asi vyhovoval bufetovej stolek a dát si tu dobrotu na stojáka. Ale u týhle mňamky se skoro dá i zapomenout na hořící zadek a sedět. Tak zase mažu, už teď se mi stýská. Pusu a buď hodnej!!! No jak jinak maminko??? Zamávat a vlak odjíždí...
Sedím si tak ve vlaku, ... cože ? ... no tak nesedím, spíš poposedávám ....
Mám Tě rád maminko ... MOC !!! Děkuju Ti maminko ... MOC !!!
Tvoje zlobidlo Pavel

Tak tohle je ten můj báječný kluk.Řekněte sami, jak by ho člověk po takovém vyznání neměl mít rád?

Vaše Makima.

Komentáře

Oblíbené příspěvky